آموزش بازیابی رمز اینستاگرام در 4 مرحله - دودوباکس

بازیابی رمز اینستاگرام با 4 روش مختلف

گاهی اوقات کاربران اینستاگرام ممکن است در استفاده از برنامه اینستاگرام با مشکلاتی مواجه می شوند. یکی از این مشکلات، فراموش کردن پسورد یا رمز عبور اینستاگرام است. از آن جایی که برای وارد شدن به اینستاگرام، حذف اکانت و … نیاز به رمز عبور داریم بنابراین داشتن رمز عبور الزامی است. از این رو ما در این مقاله تصمیم گرفتیم روش های بازیابی رمز اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

 

 

بازیابی رمز اینستاگرام

اگر رمز پسورد اینستاگرام خود را فراموش کرده اید نیازی به نگرانی نیست. چند روش وجود دارد که می تواند به شما در بازیابی این رمز کمک کند. ما در این مقاله 4 روش بازیابی رمز اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم که 3 روش آن از طریق برنامه اینستاگرام و یک روش آن از طریق سایت انجام می شود.

برای بازیابی رمز از طریق برنامه اینستاگرام ابتدا باید وارد برنامه اینستاگرام شوید و روی گزینه Login کلیک کنید. پس از آن، صفحه ورود به حساب کاربری پدیدار می شود که مربوط به وارد کردن نام کاربری و پسورد است. پائین کادر پسورد گزینه ای با عبارت “Forgot your login details” وجود دارد، روی این گزینه کلیک کنید.

در این مرحله باید ابتدا نام کاربری و سپس ایمیل و شماره تلفن مربوط به اکانت مورد نظر را وارد کنید، آن گاه روی گزینه Next کلیک کنید. در این هنگام سه گزینه با عبارت  send an Email، send an sms و log in with facebook برای شما به نمایش در می آید.

اگر ایمیل اکانت خود را به یاد دارید گزینه send an email و اگر  ماره تلفن اکانت خود را به یاد دارید send an sms را انتخاب کنید. علاوه بر این ها، در صورتی که اکانت اینستاگرام شما به اکانت فیس بوک متصل است می توانید گزینه log in with facebook را انتخاب کنید.

هر کدام از گزینه ها را که انتخاب کنید باید از آن طریق رمز خود را بازیابی کنید. در صورتی که تمایل ندارید از این سه روش استفاده کنید می توانید از طریق سایت اقدام به بازیابی رمز خود کنید. در ادامه هر روش را به صورت جداگانه شرح می دهیم.

 

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل - دودوباکس

اگر در مرحله قبل گزینه بازیابی رمز با ایمیل را انتخاب کردید باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا برای شما از سمت اینستاگرام یک ایمیل ارسال شود. وقتی آدرس ایمیل مورد نظر را وارد کردید گزینه next را انتخاب کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود. در صفحه جدید دو گزینه با عنوان email sent و log in with facebook پدیدار می شود.

اگر گزینه email sent را انتخاب کردید یک ایمیل برای شما ارسال می شود. در این صورت وارد ایمیل خود می شوید. پس از دست یابی به ایمیل ارسالی اینستاگرام روی گزینه reset your Instagram password در ایمیل کلیک کنید. در این هنگام وارد صفحه ای می شوید. در این صفحه 2 کادر وجود دارد که شما باید رمز جدید را در هر دو کادر وارد کنید و سپس روی تیک سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

در این زمان پیامی به شما ارسال می شود، در قسمت پائین پیام روی گزینه save password کلیک کنید تا پسورد شما ذخیره شود. پس از انجام این مراحل در صورتی که وارد برنامه اینستاگرام شوید می توانید با وارد کردن نام کاربری و پسورد جدید وارد اکانت خود شوید.

 

بازیابی رمز اینستاگرام با پیام

بازیابی رمز اینستاگرام با پیام - دودوباکس

در صورتی که از بین گزینه های بازیابی رمز اینستاگرام گزینه send to sms را انتخاب کردید یک کد شش رقمی برای ورود به اکانت به شماره تلفن اکانت شما ارسال می شود. همان شماره تلفنی که هنگام ایجاد اکانت آن را وارد کردید. در این هنگام وارد صفحه جدیدی می شوید که باید کد ارسالی را در کادر مورد نظر وارد کنید. البته گاهی اوقات ممکن است کد دریافتی به صورت خودکار وارد کادر شود. پس از این مرحله شما وارد اکانت اینستاگرام خود می شوید. در واقع در این روش رمز عبور شما تغییر نخواهد کرد اما در صورت فراموش کردن رمزتان با این روش می توانید وارد اکانت خود شوید.

 

بازیابی رمز اینستاگرام با فیس بوک

بازیابی رمز اینستاگرام با فیس بوک - دودوباکس

در صورتی که از بین گزینه های بازیابی رمز اینستاگرام گزینه log in with facebook را انتخاب کرده باشید باید در ادامه از این روش استفاده کنید. همچنین برای استفاده از این روش باید اکانت اینستاگرامتان متصل به اکانت فیس بوک باشد. لازم است بدانید که به دلیل محدود بودن دسترسی برنامه فیس بوک در ایران برای انجام این روش نیاز به روش های تغییر آی پی است.

 

بازیابی رمز با استفاده از سایت اینستاگرام

در این روش ابتدا از طریق لینک http://www.instagram.com  وارد سایت اینستاگرام شوید. با ورود به صفحه روی گزینه log in کلیک کنید. در این هنگام پنجره ای ظاهر می شود که دو کادر در آن برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وجود دارد. در کادر اول نام کاربری و در کادر دوم رمز عبور را وارد کنید. در این هنگام روی گزینه forgot password در پائین کادرها کلیک کنید.

در این مرحله باید نام کاربری یا یک ایمیل را وارد کنید. اگر نام کاربری را وارد کردید یک کد شش رقمی به شماره تلفن مربوط به اکانتتان ارسال می شود سپس از طرف اینستاگرام یک ایمیل دریافت می کنید. از این رو باید به ایمیل خود مراجعه کرده و پیام دریافتی را باز کنید. در این هنگام روی آیکون اینستاگرام کلیک کنید تا پسورد شما بازیابی شود و بتوانید وارد برنامه شوید.

اگر ایمیل را وارد کردید روی کادری با عبارت send log in link کلیک کنید. به یاد داشته باشید ایمیلی که وارد می کنید همان ایمیل مرتبط با اکانتتان باشد. پس از آن وارد ایمیل خود شوید و ایمیل دریافتی از طرف اینستاگرام را باز کنید سپس روی گزینه reset password کلیک کنید. پسوردی را وارد کنید که قبلا از آن استفاده نکرده باشید. پس از تایید پسورد از طرف اینستاگرام شما می توانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

 

 

جمع بندی

ما در این مقاله به معرفی روش های بازیابی رمز اینستاگرام از طریق روش های مختلف پرداختیم. با توجه به شرایط می توانید یکی از روش ها را انتخاب کنید تا موفق به بازیابی رمز و در نهایت ورود به اکانت خود شوید. در پایان اگر در ارتباط با مطالب مورد نظر سوال یا پیشنهادی دارید آن را با ما در میان بگذارید.

0 0 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا