آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام - دودوباکس

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام

امروزه افراد زیادی از اقشار مختلف در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارند. برخی از این افراد ممکن است زمانی به هر دلیلی تمایل داشته باشند برای مدتی از فضای اینستاگرام دور شوند. دی اکتیو کردن اینستاگرام می تواند راه حل مناسبی برای این گونه افراد باشد. اگر شما هم از افرادی هستید که گاهی احساس می کنید نیاز دارید از این فضا دور شوید با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام را به شما ارائه دهیم.

 

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام | deactivate instagram account

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه ای مانند اینستاگرام به بخشی مهمی از زندگی افراد تبدیل شده است. افراد مختلفی در این رسانه فعالیت می کنند و از این برنامه برای دیده شدن استفاده می کنند. با این حال گاهی افراد تمایل دارند از این فضای عمومی دور شده و مدتی استراحت کنند. بنابراین برای افرادی که فقط برای مدتی می خواهند از این فضا دور شوند دی اکتیو کردن اینستاگرام یک پیشنهاد خوب است.

برخلاف روش حذف دائمی اینستاگرام که باعث می شود اطلاعات و حساب شما برای همیشه از بین برود در روش دی اکتیو کردن با اینکه اکانت شما به طور موقت حذف می شود اطلاعات شما در اینستاگرام باقی می ماند. در ادامه آموزش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام را به صورت مرحله به مرحله با شما در میان می گذاریم.

 

مرحله اول

برای غیر فعال کردن موقت اینستاگرام ابتدا وارد سایت  Instagram.comشوید. وقتی وارد لینک مورد نظر شدید در کادر های مربوطه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. پس از وارد کردن آن ها گزینه Log in را کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.  اگر از قبل از طریق سایت وارد اکانت خود شده باشید نیازی به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نیست.

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید یک گزینه با عبارت Forgot password وجود دارد، برای بازیابی رمز روی آن کلیک کنید. پس از کلیک، به ایمیل شما لینکی ارسال می شود که از طریق آن می توانید پسورد خود را تغییر دهید.

 

 

مرحله دوم

وقتی وارد اکانت خود شدید وارد قسمت Edit profile شوید. در صفحه مورد نظر یک گزینه با عبارت Temporarily Disable my Account وجود دارد. در این هنگام روی آن کلیک کنید.

 

مرحله سوم

پس از انجام مراحل قبلی، باید دلیل دی اکتیو کردن اینستاگرام را مشخص کنید. در صفحه مورد نظر تعدادی دلیل برای دی اکتیو کردن اینستاگرام وجود دارد که شما می توانید دلیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

مرحله چهارم

پس از ذکر دلیل خود برای غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام باید پسورد یا رمز عبور خود را در کادر مورد نظر وارد کنید. پس از آن روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید تا اینستاگرام شما به طور موقت حذف شود.

مرحله نهایی دی اکتیو کردن اینستاگرام - دودوباکس

 

 

نکات دی اکتیو کردن اینستاگرام

  • توجه داشته باشید که پس از انجام مراحل، غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام چند ساعتی زمان می برد.
  • وقتی اکانت خود را دی اکتیو کردید این امکان وجود ندارد که بلافاصله آن را از این حالت درآورید و وارد حساب خود شوید. حداقل باید یکی دو روز برای ورود دوباره صبر کنید.
  • با دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام تا چند ساعت نام کاربری شما Instagrammer خواهد بود اما پس از چند ساعت نام کاربری شما به طور کامل حذف می شود.
  • در صورت دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام تا زمانی که دوباره فعال شوید امکان مشاهده پروفایل و تصاویر پیجتان برای هیچ کسی وجود ندارد.
  • شما فقط هفته ای یک بار می توانید از قابلیت دی اکتیو کردن اینستاگرام استفاده کنید.
  • با دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام اطلاعات و تمامی پیام های شما حذف می شود و می توانید برای بار دیگر به آن دسترسی پیدا کنید.

پس از مدتی غیر فعال بودن اکانت چنان چه قصد دارید برای بار دیگر وارد اکانت خود شوید و آن را از حالت غیرفعال خارج کنید وارد سایت اینستاگرام شوید. در سایت مورد نظر نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا اکانت شما فعال یا اکتیو شود.

 

 

دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام | جمع بندی

ما در این مقاله به آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام یا غیر فعال کردن موقت پرداختیم. با استفاده از این روش شما می توانید مدت زمانی از فضای اینستاگرام دور شوید بدون اینکه نگران از بین رفتن اطلاعات پیج خود باشید. در پایان اگر در ارتباط با مطالب مورد نظر سوال یا پیشنهادی دارید آن را با ما در میان بگذارید.

 

0 0 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا