محبوبیت در کلاب هاوس- دودوباکس

روش های محبوبیت در کلاب هاوس

کلاب هاوس یکی از جدیدترین شبکه‌های اجتماعی است که هر روزه به تعداد کاربران آن اضافه می‌شود. این برنامه مجازی در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد و دارای بیش از ۴ میلیون کاربر است.همچنین افرادی نیز در این اپلیکیشن به تبلیغات و راه اندازی کسب و کار مشغول شده‌اند که لازمه موفقیت در این زمینه محبوبیت و افرایش تعداد فالووران است. لذا در این مقاله قصد داریم روش‌های محبوبیت در کلاب هاوس را برای شما عزیزان شرح دهیم.

 

 

چگونه در کلاب هاوس فالوور جذب کنیم و محبوب شویم؟

همانطور که اطلاع دارید کلاب هاوس یک برنامه کاملاً صوتی است که بجز ارتباط کلامی هیچگونه ارتباط چشمی و تصویری ندارد. در این شبکه اجتماعی کلوپ، روم و یا اتاق‌هایی جهت بحث و تبادل نظر ایجاد می‌شود که افراد می‌توانند با استفاده از دعوت نامه به آن‌ها بپیوندند و در گفتگوها شرکت کنند. اما چگونه می‌توان در کلاب هاوس فالور جذب کرد و محبوب شد؟ در ادامه تعدادی از روش‌های محبوبیت در کلاب هاوس آورده شده که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

 

هر چه سریع‌تر به کلاب هاوس بپیوندید

شیوه های محبوبیت در کلاب هاوس- دودوباکس

در ابتدا لازم است هر چه سریع‌تر این اپلیکیشن را نصب کنید و طرز کار آن را یاد بگیرید. در اتاق‌های سخنرانی دیگران شرکت کنید و سعی کنید نظر دیگران را به خود جلب کنید. هر چه مدت زمان حضور شما در این شبکه بیشتر باشد و فعالیت بیشتری داشته باشید باعث افزایش محبوبیت و شناخته شدن شما می‌شود.

 

یک بیوگرافی جذاب برای خود بنویسید

یک بیوگرافی جذاب شامل معرفی خود و زمینه فعالیت، کسب و کار و موفقیت‌هایتان  را در پروفایل کلاب هاوس خود بنویسید و عکسی خاص برای آن انتخاب کنید. اولین چیزی که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند دو خط اول بیوگرافی است که باید تاثیرگذار باشد و کاربر را جذب کند. استفاده از ایموجی‌های زیبا و به‌جا بسیار کمک کننده خواهد بود. با این کار می‌توانید فالوورهای بیشتری را به سمت خود بکشانید و به مرور زمان با استفاده از ترفندهای بعدی در کلاب هاوس محبوب شوید.

 

معرفی کلاب هاوس به افراد کار‌آمد و مفید

پس از نصب کلاب هاوس اجازه دارید یک نفر را به این شبکه اجتماعی دعوت کنید اما با افزایش فعالیت‌هایتان می توانید سه نفر دیگر را نیز به این اپلیکیشن دعوت کنید. این که شما چه کسی را دعوت می‌کنید بسیار مهم است، زیرا اگر شخص موفق و مفیدی باشد می‌تواند افراد بیشتری را جذب کند و این افراد از پیج شما به عنوان معرف اصلی دیدن کنند. در صورتی که فعالیت و پیج شما جذاب باشد ترقیب می‌شوند شما را فالوو کنند و این یکی از روش‌های افزایش محبوبیت در کلاب هاوس است که باید از آن نهایت استفاده را ببرید. زیرا به هر میزان که شخص دعوت شده توسط شما، فالوورهای بیشتری را جذب کند به همان اندازه نیز از کلاب هاوس شما بازدید می‌شود.

 

شرکت فعالانه در روم‌ها و معرفی کردن خود

سعی کنید حضوری فعال در روم‌ها داشته باشید و پس از ورود با کلیک کردن بر روی آیکون میکروفن اجازه‌ صحبت و مطرح کردن نظر و سوال بگیرید. اگر اجازه صحبت کردن پیدا کردید ابتدا خود را معرفی کنید. این معرفی بسیار مهم است و باید طوری باشد که نظر مخاطبان را به خود جلب کند، به این صورت که یک بیوگرافی خاص از حوزه فعالیت و موفقیت‌هایتان مطرح کنید. سپس با طرح سوالات چالش برانگیز و عنوان کردن مطالب مفید سعی کنید همه نظرها را به خود جلب کنید و افراد را به دیدن از پروفایلتان ترقیب و تشویق کنید. این یک سیاست است و یکی از بهترین روش‌های محبوبیت در کلاب هاوس است که می‌توانید با شرکت کردن در روم‌های مختلف به آن دست پیدا کنید.

 

در رو‌م‌هایتان به دیگران اجازه همکاری و صحبت کردن دهید

یکی از کارهایی که می‌تواند موجب افزایش محبوبیت در کلاب هاوس شود این است که در روم‌ها به بیشتر افراد و گاهاً همه حضار اجازه دهید در لایو شرکت کنند و سوالات خود را مطرح کنند. برای ایجاد نظم و مدیریت بهتر باید پس از این که کاربر سوال خود را مطرح کرد میکروفن را خاموش کنید و سپس شروع به ارائه توضیحات و جواب دادن به سوال کنید. به این ترتیب می‌توانید با تمام افراد در لایو به نوبت تبادل نظر کنید و این افراد نیز برای یافتن پاسخ‌هایشان تا انتها در لایو حضور داشته باشند. به این ترتیب نزد کاربران به عنوان یک مدیر کار بلد و شخص محبوب و انتقادپذیر شناخته می‌شوید.

 

ارائه مطالب مفید و سرگرم کننده و همکاری با افراد معروف

ترفندهای محبوب شدن در کلاب هاوس- دودوباکس

بسیار مهم است مطالبی که در کلاب هاوس ارائه می‌دهید با توجه به تخصص شما جذاب، به‌روز، پرمخاطب، سرگرم کننده و علمی باشد. توجه داشته باشید هرچه مطالبی که عنوان می‌کنید مفیدتر و پرمحتواتر باشد باعث افزایش محبوبیت در کلاب هاوس می‌شود و افراد زیادی شما را فالوو می‌کنند. سعی کنید تبلیغات را کاهش دهید و با افراد شناخته شده در حوزه کاری خود همکاری کنید و آن‌ها را به لایوهای خود دعوت کنید. این ترفند فوق العاده یکی از روش‌های محبوبیت در کلاب هاوس است که باید بسیار به آن توجه شود.

 

جمع بندی

در دنیای امروزی که شبکه‌های مجازی بسیار گسترده شده‌اند و مخاطبان خاص خود را دارند هرکس سعی دارد به طریقی در این فضا محبوب شود و بیشتر دیده شود. یکی از این شبکه‌های اجتماعی کلاب هاوس است که هر روز به طرفداران آن اضافه می‌شود و افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. اگر شما نیز در این اپلیکیشن حضور دارید و قصد دارید در آن محبوب شوید و کسب و کارتان را رونق دهید باید تمام روش‌های محبوبیت در کلاب هاوس که در این مقاله شرح داده شد را به طور دقیق انجام دهید تا در این راه موفق و محبوب شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 0 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا