روش‌های افزایش فالوور کلاب هاوس-دودوباکس

روش‌های افزایش فالوور کلاب هاوس

کلاب هاوس یکی از رسانه های اجتماعی است که امروزه افراد زیادی برای رشد و ارتقا خود و کسب و کارشان از آن استفاده می کنند. از عوامل اساسی برای پیشرفت افراد در برنامه کلاب هاوس این است که بتوانند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند. با توجه به اهمیت این موضوع، ما در این مقاله قصد داریم راه های افزایش فالوور کلاب هاوس را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

 

 

افزایش فالوور کلاب هاوس

توجه داشته باشید قبل از تصمیم گیری برای انتخاب یک برنامه جهت فعالیت هایتان، به این فکر کنید که در کدام برنامه می توانید بهترین باشید. افرادی که در زمینه ویدئو مهارت دارند یوتیوپ یا تیک تاک می تواند برای آن ها برنامه مناسبی باشد، افرادی که در نوشتار قوی هستند می توانند به وبلاگ نویسی رو آورند. سرانجام اگر در زمینه بیان و گفتگو کردن توانایی یا مهارت دارید کلاب هاوس برای شما گزینه خوبی خواهد بود.

کلاب هاوس یک برنامه مبتنی بر صدا است که به افراد امکان می دهد یکدیگر را دنبال کنند، با هم صحبت کنند، داستان تعریف کنند، ایده های خود را به اشتراک بگذارند، روابط عمیق برقرار کنند، ارتباطات تجاری راه بیندازند و در زمینه کار و حرفه خود به پیشرفت برسند. اگر شما هم به دنبال این اهداف هستید در ادامه راه هایی که می تواند به افزایش فالوور کلاب هاوس کمک کند را با شما در میان می گذاریم.

 

1. یک بیوگرافی مناسب و جذاب بنویسید(ClubHouse Biography)

اگر هنوز عبارت یا جمله ای را در بیوگرافی کلاب هاوس خود قرار نداده اید زمان آن است که این کار را انجام دهید .در شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین مواردی که می تواند توجه مخاطب را جلب کند بیوگرافی مفید و جذاب است. بنابراین اگر تمایل دارید تعداد فالوورهای خود را در کلاب هاوس افزایش دهید قبل از هر چیز اطمینان پیدا کنید که بیوگرافی خوبی دارید.

در قسمت بیوگرافی دو خط اول بیش از سایر قسمت ها مهم است زیرا این همان قسمتی است که  وقتی افراد را از طریق برنامه جستجو کنید، این خطوط ابتدا ظاهر می شوند. شما می توانید در قسمت پروفایل ضمن معرفی خود، تخصص، مهارت های و تجربیات خود را بیان کنید. همچنین می توانید لینک سایر رسانه های اجتماعیتان را در نمایه قرار دهید.

مانند سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی داشتن یک نمایه جذاب و دقیق از مشخصاتتان، کاربران بیشتری را به دنبال شما می کشاند. سعی کنید چیزی بنویسید که شخصیت شما را هنگام خواندن آن منعکس کند.

 

2. از یک عکس مناسب برای پروفایل خود استفاده کنید.

افزایش فالوور کلاب هاوس-دودوباکس

از آنجایی که برنامه کلاب هاوس روی چت های صوتی متمرکز است تنها مورد تصویری که کاربران دیگر می توانند شما را با آن ارتباط دهند تصویر پروفایل شما است. تصویر پروفایلتان هر زمان که به یک رویداد بپیوندید قابل مشاهده است. بنابراین داشتن یک عکس نمایه خوب در کلاب هاوس ضروری است.

اگر قصد دارید از کلاب هاوس برای تجارت استفاده کنید ازعکس نمایه ای استفاده کنید که به نظر حرفه ای می رسد. بهتر است در تهیه تصویر پروفایل خود از یک متخصص کمک بگیرید تا بتوانید دنبال کنندگان بیشتری را درکلاب هاوس  بدست آورید.

 

3. لینک سایر رسانه های اجتماعی خود را در کلاب هاوس قرار دهید

پیوند دادن سایر حساب های رسانه های اجتماعی شما در کلاب هاوس باعث می شود نمایه شما یک حالت رسمی داشته باشد. این به شما کمک می کند تا اعتماد کاربران دیگر را جلب کنید و منجر به مشارکت و فرصت های بیشتری شوید. از آنجایی که کاربران از طریق وارد شدن به لینک می توانند سایر پروفایل های شبکه های اجتماعی شما را بررسی کنند می توانند سریعتر شما را بشناسند و با پیگیری شما و پیوستن به رویدادهای شما راحت باشند.

در شبکه های اجتماعی دیگر صفحه کلاب هاوس خود را معرفی کنید و به افراد بگوئید در روم در مورد چه چیزهایی صحبت خواهید کرد. مثلا می توانید رویدادهای آینده کلاب هاوس را در اینستاگرام تبلیغ کنید. به این ترتیب ممکن است افراد زیادی کنجکاو شوند و در کلاب هاوس شما را دنبال کنند.

 

4. یک روم راه اندازی کنید

با ایجاد یک روم در ارتباط با مهارت و تخصص خود و ارائه اطلاعات ارزشمند در آن می توانید جایگاه خود را در کلاب هاوس تثبیت کنید. هر چه روم شما جایگاه بهتری داشته باشد افراد بیشتری شما را دنبال خواهند کرد. افراد مختلف می توانند از طریق نمایه، شما را دنبال کنند. همچنین می توانند با کلیک روی زنگ کنار دکمه فالو کردن، با هر بار صحبت کردن شما اعلان دریافت کنند.

 

5. در روم ها روی صحنه برای حاضران صحبت کنید

فالوور کلاب هاوس-دودوباکس

یکی از راه های اصلی افزایش فالوور کلاب هاوس این است که در روم دست خود را بلند کنید و برای صحبت روی صحنه بروید. از آن جایی که کلاب هاوس یک برنامه صوتی است شما برای رشد کردن و بدست آوردن فالوور لازم است با افراد حاضر در روم صحبت کرده و تعامل برقرار کنید.

البته افراد ممکن است با مشاهده نمایه شما در کلاب هاوس شما را دنبال کنند اما اگر می خواهید تعداد زیادی فالوور را جذب خود کنید باید در روم ها و باشگاه ها به گفتگو بپردازید. سعی کنید در گفتگوهایی شرکت کنید که به آن ها علاقه مند هستید و درباره آن ها اطلاعات زیادی دارید.

 

6. با افراد برجسته و کارشناس تعامل برقرار کنید.

افراد مختلف وقتی وارد یک روم می شوند هر زمان که بخواهند می توانند دست خود را بالا ببرند و شروع به مکالمه کنند. همچنین در صورتی که به موضوع یک روم علاقه نداشته باشند می توانند آن را ترک کنند. وقتی وارد کلاب هاوس می شوید در ابتدا غالبا به عنوان شنونده در روم ها حضور خواهید داشت اما به مرور می توانید به سخنرانان روم بپیوندید.

در صورتی که مجری روم شوید می توانید با کارشناسان و چهره های برجسته وارد صحبت شوید، با آن ها بحث کنید و از آن ها سوال بپرسید. به این ترتیب آن ها با شما آشنا می شوند و شما می توانید از این تعامل برای دیده شدن خود در کلاب هاوس استفاده کنید، به این صورت که با آن ها رویدادها و برنامه های مختلفی را برنامه ریزی و اجرا کنید.

اگر سعی کنید افراد پر نفوذ در کلاب هاوس را دنبال کنید و در روم های آن ها سخنرانی یا گفتگو کنید به این ترتیب در آن روم ها شناخته خواهید شد. اگر سخنرانی و گفتگوی مفیدی داشته باشید توجه حاضران به شما جلب خواهد شد و احتمالا شما را دنبال خواهند کرد. همچنین شما می توانید از چهره های برجسته بخواهید که در روم و رویدادهای برنامه ریزی شده آینده مهمان شما باشند. برای پر بازدید بودن رویدادتان می توانید در اینستاگرام از قبل آن را تبلیغ کنید.

افراد بسیاری در کلاب هاوس با چهره های برجسته صحبت کرده اند و آن ها را به عنوان مهمان به روم خود دعوت کرده اند. وجود چنین افرادی در روم در مدت زمان کمی باعث افزایش تعداد شنوندگان و در نتیجه دنبال کنندگان شما خواهد شد.

 

7. فعالیت زیادی در برنامه داشته باشید.

افزایش جذب کلاب هاوس-دودوباکس

هر چه فعالیت بیشتری در برنامه داشته باشید و با افراد بیشتری گفتگو کنید فالوورهای بیشتری را سمت خود جذب خواهید کرد. از این رو اگر می خواهید در کلاب هاوس رشد کنید برای برنامه وقت صرف کنید و با افراد مختلف تعامل برقرار کنید. این به معنای میزبانی رویدادهای بیشتر، پیوستن به بحث های بیشتر و دنبال کردن کاربران بیشتر است.

تا جایی که برایتان مقدور است رویدادهای بیشتری را در کلاب هاوس برگزار کنید و کاربران بیشتری را به رویداد خود دعوت کنید تا میزان بازدید افزایش یابد. همچنین شما می توانید به عنوان سخنران مهمان به روم های مختلف بپیوندید تا کاربران بتوانند شما را بشناسند. علاوه بر این ها، فعال بودن در برنامه کلاب هاوس می تواند به شما امکان ایجاد یک باشگاه در سیستم عامل را بدهد.

 

8. یک باشگاه تشکیل دهید.

یکی از مواردی که می تواند به افراد در افزایش فالوور کلاب هاوس کمک کند ایجاد باشگاه است. در کلاب هاوس باشگاه های متفاوتی وجود دارد که افراد با توجه به علاقه خود عضو آن می شوند. باشگاه های کلاب هاوس به شما کمک می کند تا سریع تر رشد کنید زیرا ایجاد باشگاه یکی دیگر از راه هایی است که افراد از طریق آن پیگیر شما خواهند شد. اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید پس سریع تر این کار را انجام دهید. اگر در شبکه سازی، سخنرانی کردن و برقراری ارتباط با افراد مهارت دارید کلاب هاوس می تواند بستری مناسب برای شما را فراهم کند.

 

9. از رویدادها و چت های برنامه ریزی شده استفاده کنید.( Club House Events)

اگر در کلاب هاوس دوستانی دارید سعی کنید با آن ها شبکه بسازید و روم های چت را برنامه ریزی کنید تا بتوانید در زمینه تخصص خود بحث و گفتگو داشته باشید. هنگام ایجاد رویدادها، انتخاب موضوعی که با آن آشنا هستید ضروری است. اثبات اینکه می‌توانید چیز ارزشمندی در حوزه تخصصی خود برای افراد داشته باشید می‌تواند تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش دهد زیرا کاربران متوجه می شوند که می توانند با رویدادهای شما دانش بیشتری را کسب کنند.

 

10. رویدادهای آینده را تبلیغ کنید

از دیگر راه های افزایش فالوور کلاب هاوس، تبلیغ رویدادهای آینده است. هر وقت گفتگو و بحث یک روم در کلاب هاوس تمام می شود محتوای آن برای همیشه از بین می رود. این برنامه مکالمات را به صورت آنلاین نگه نمی دارد تا دیگران بعدها بتوانند آن را پیدا کنند. بنابراین برای گوش دادن به مطالب شما، افراد باید حتما وارد روم شما در کلاب هاوس شوند. بنابراین هر زمان خواستید رویدادی را برگزار کنید از قبل در کلاب هاوس و سایر شبکه های اجتماعی آن را تبلیغ کنید.

 

جمع بندی

ما در این مقاله به معرفی راه های افزایش فالوور کلاب هاوس پرداختیم. اگر به عنوان یک عضو کلاب هاوس این راه ها را شروع کنید و کم کم پیش بروید می توانید در این برنامه شاهد افزایش فالوورهای خود باشید. افراد بسیاری در کلاب هاوس از طریق به کارگیری این روش ها توانسته اند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند پس شما هم می توانید. در کنار همه این موارد به یاد داشته باشید اعتماد به نفس، اصیل و واقعی بودن و برقراری روابط همدلانه و متفکرانه می تواند افراد زیادی را به سمت شما بکشاند. در پایان اگر در ارتباط با مطالب بیان شده سوال یا پیشنهادی دارید آن را با ما در میان بگذارید.

 

0 0 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا