آموزش حذف اکانت اینستاگرام - دودوباکس

آموزش حذف اکانت اینستاگرام در 4 مرحله

امروزه اینستاگرام یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی در میان مردم جهان است. بسیاری از افراد با هدف های مختلف یک اکانت اینستاگرام می سازند و در آن فعالیت می کنند. با این حال برخی از افراد به دلایل مختلف تمایل دارند اکانت خود را حذف کنند. اگر شما نیز از جمله این افراد هستید ما در این مقاله قصد داریم آموزش حذف اکانت اینستاگرام را به شما ارائه دهیم.

 

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام | How to delete an Instagram account

همان طور که گفتیم بسیاری از افراد تمایل دارند اکانت خود در اینستاگرام را حذف کنند. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. مثلا برخی از افراد به دلیل اعتیاد به این برنامه تمایل دارند از آن دور شوند یا اینکه برخی دیگر چون با اکانت فعلی دچار مشکل شدند تمایل دارند آن را حذف کرده و اکانت دیگری را ایجاد کنند.

در نهایت هر دلیلی که داشته باشید امکان حذف اکانت اینستاگرام برای شما وجود دارد. در ادامه آموزش حذف اکانت اینستاگرام را به صورت مرحله به مرحله برای شما توضیح خواهیم داد.

 

مرحله اول حذف اکانت اینستا

برای حذف اکانت اینستاگرام نمی توانید از طریق خود برنامه اینستاگرام عمل کنید. شما باید وارد مرورگر شوید و به صفحه حذف اکانت اینستاگرام وارد شوید.

 

مرحله دوم

پس از کلیک بر روی گزینه پاک کردن اکانت، وارد صفحه ای جدید خواهید شد. در آن صفحه از شما اطلاعات اکانت مورد نظر خواسته می شود که باید آن ها را وارد کنید سپس روی گزینه  Log in کلیک کنید. در صورتی که پسورد خود را فراموش کرده باشید می توانید روی گزینه Forgot password کلیک کنید و از این طریق آن را بازیابی کنید.

 

مرحله سوم

مراحل حذف اکانت اینستاگرام - دودوباکس

در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت خواهید شد. در این صفحه قسمتی وجود دارد که دلایل مختلف حذف اکانت را آورده است شما باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. با این حال دقیق وارد کردن دلیلتان خیلی فرقی ندارد و حتی وارد کردن نزدیک ترین گزینه به دلیلتان کافی است. وقتی روی دلیل مورد نظر کلیک کنید کادری برای وارد کردن مجدد رمز عبور باز می شود.

 

مرحله چهارم

مرحله نهایی حذف اکانت اینستا - دودوباکس

پس از این که رمز عبور خود را وارد کردید یه کادر کوچک قرمز رنگ با عبارت permanently delete my account  در پائین صفحه وجود دارد که شما باید روی آن کلیک کنید. پس از کلیک روی این گزینه اینستاگرام پیامی انگلیسی به معنای “آیا مطمئن هستید که می خواهید اکانت خود را پاک کنید؟” برای شما خواهد فرستاد.

در صورتی که گزینه “اوکی” را انتخاب کنید باید پیامی مبنی بر حذف اکانت برای شما فرستاده شود. اگر پیام مورد نظر روی صفحه ظاهر شد یعنی اکانت شما برای همیشه حذف شده است. گاهی برای از بین رفتن آثار کامل اکانت یک روز یا بیشتر وقت نیاز است.

 

 

نکات حذف اکانت اینستاگرام

قبل از حذف اکانت خود لازم است بدانید در صورت انجام این کار تمامی تصاویر، ویدئوها، لایک ها، کامنت ها، دایرکت ها، دنبال کنندگان و هر آن چه مربوط به اکانت مورد نظر است از دست خواهد رفت و دیگر امکان بازیابی آن وجود ندارد.

وقتی اکانت مورد نظر حذف شود دیگر امکان ایجاد اکانتی با همان نام نه برای شما نه برای هیچ شخص دیگری وجود ندارد. حتی از ایمیلی که برای ساخت اکانت مورد نظر ایجاد کردید نمی توانید برای ساخت اکانت دیگر استفاده کنید مگر این که قبل از حذف اکانت به قسمت تنظیمات بروید و ایمیل را تغییر دهید.

اگر قصد شما دور شدن از اینستاگرام برای مدتی موقت باشد می توانید از دی اکتیو یا غیرفعال کردن موقت استفاده کنید. با انجام این کار امکان بازگشت دوباره شما به اکانت وجود دارد و اطلاعاتتان از دست نخواهد رفت.

در آخر این را بدانید که برای حذف اکانت مورد نظر داشتن پسورد اینستاگرام الزامی است.

اگر سوالی در زمینه اینستاگرام دارید، از بخش پاسخ به مشکلات اینستاگرام کاربران دودوباکس استفاده نمایید !

 

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام | جمع بندی و سخت پایانی

ما در این مقاله به آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت مرحله به مرحله پرداختیم. همچنین نکاتی که باید قبل از حذف اکانت در نظر داشته باشید را بیان کردیم. با حذف اکانت اینستاگرام تمامی آثار مربوط به اکانت مورد نظر از بین خواهد رفت. در این صورت شما دو انتخاب دارید یا برای همیشه از اینستاگرام خداحافظی کنید یا اینکه اکانت جدیدی برای خود بسازید.

در پایان اگر درباره مطالب مورد نظر سوال یا پیشنهادی دارید آن را با ما در میان بگذارید.

0 0 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
1 دیدگاه
جدیدترین ها
قدیمترین بیشتری رای
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
ریحانه دولت آبادی

سپاسگزارم از اطلاعات جامع تون

اسکرول به بالا