راه های افزایش بازدید ویدئو اینستاگرام - دودوباکس

راه های افزایش بازدید ویدئو اینستاگرام

امروزه افراد بسیاری هستند که تمایل دارند در شبکه اجتماعی اینستاگرام به شهرت برسند. یکی از کارهایی که می تواند در این امر به آن ها کمک کند افزایش بازدید ویدئو اینستاگرام است. حال اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. چرا که در این مقاله ما روش های افزایش بازدید ویدئو اینستاگرام را بررسی کرده ایم تا شما از آن ها آگاهی پیدا کنید و برای رشد پیجتان مورد استفاده قرار دهید.

 

 

افزایش بازدید ویدئو اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی جهان است که روزانه بر تعداد کابران آن افزوده می شود. بسیاری از افراد برای تبلیغ کسب و کارهای خود از این رسانه اجتماعی استفاده می کنند. با این حال آن ها برای کسب شهرت بیشتر و کسب درآمد در اینستاگرام نیاز دارند بیشتر دیده شوند و این یکی از دغدغه های مهم برخی از کاربران اینستاگرام است. افزایش بازدید ویدئو یکی از مهمترین مواردی است که می تواند به دیده شدن پیج اینستاگرام کمک کند. راه های مختلفی برای افزایش بازدید ویدئو اینستاگرام وجود دارد که ما در اینجا به مهم ترین این روش ها اشاره می کنیم.

 

تولید ویدئوهای جالب و با کیفیت

اولین گام برای افزایش بازدید ویدئو، تولید ویدئوهایی است که از نظر بصری جالب و از نظر محتوا باکیفیت باشند. به این فکر کنید که چه خصوصیتی می تواند شما را به تماشای یک فیلم یا یک ویدئو سوق دهد؟ حتی می توانید همین سوال را از دنبال کنندگان خود بپرسید. با تکرار این مکانیسم ذهنی می توانید سلیقه مخاطبانتان را بیابید و محتوایی مطابق سلیقه ی آن ها تولید کنید.

 

کپشن جذاب و مناسب برای ویدئو بنویسید

اگر موفق شدید که ویدئویی با کیفیت و جالب مطابق سلیقه دنبال کنندگان خود بسازید، اکنون نوبت برداشتن گام دوم است. در این گام باید بتوانید شرحی متناسب با ویدئویتان بنویسید. توضیحات ویدئو به شما کمک می کند که الگوریتم اینستاگرام پست شما را به تعداد بیشتری از افراد نشان دهد. می توانید برای تاثیر بیشتر توضیحاتتان از هشتگ استفاده کنید. توجه داشته باشید هشتگ هایی متناسب با نوع ویدئویتان به فارسی و ترجیحا انگلیسی بنویسید.

 

دنبال کردن صفحات مرتبط با موضوعات ویدئوهای خود

گام سوم افزایش بازدید ویدئو این است که صفحات مرتبط با محتوای خودتان را دنبال کنید. شما با دنبال کردن صفحات دیگران به چند مورد اساسی و مهم دست پیدا می کنید:

اول اینکه دوستانی پیدا می کنید که در حوزه ی کاری خودتان فعالیت می کنند. ارتباط و تبادل اطلاعات با هم می تواند دروازه های جدیدی از رمز و رازهای حرفه تان را به روی شما بگشاید.

دوم اینکه با بررسی محتوای تولید شده توسط آن ها می توانید نقاط ضعف و قوتشان را شناسایی کنید. از این طریق می توانید نقاط ضعف خود را نیز در روش تولید محتوا، نحوه نوشتن توضیحات ویدئو، نحوه ارتباط با مخاطبان و تم صفحه تان پیدا کنید و برای بهبود آن ها تلاش کنید.

علاوه بر این ها، با این روش مخاطبان بیشتری پیدا می کنید. افرادی که آن صفحات را دنبال می کنند حتما به آن نوع تولید محتوا علاقه دارند و پیدا کردن صفحاتی شبیه به آن ها با ایده های خلاقانه و محتوایی نوآوری شده برایشان جذاب خواهد بود.

 

انتشار ویدئوها در زمان مناسب

معرفی روشهای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام - دودوباکس

شما می توانید با بررسی و آنالیز صفحه اینستاگرامتان و زمان هایی که پست هایتان بیشترین بازدید را داشته است، ساعت مناسب انتشار ویدئو را پیدا کنید. باید توجه داشته باشید که منظور از ساعت مناسب، زمانی است که اکثر  فالوور ها و مخاطبان شما فعال باشند. اگر بتوانید ساعت مناسبی را برای انتشار پست هایتان پیدا کنید، گام بزرگی را برای افزایش بازدید ویدئو اینستاگرام برداشته اید.

 

برقراری تعامل با مخاطبان

گام پنجم، برقراری تعامل با مخاطبان است. شما می توانید با طرح پرسش هایی در قسمت توضیحات ویدئو، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. با ساختن استوری هایی به صورت پرسش یا حدس موضوع پست آینده از آن ها بخواهید که در تولید محتوا به شما کنند. حتی می توانید لایو برگزار کنید تا با مخاطبانتان بیش از پیش آشنا شوید. لایو به شما کمک می کند که بهتر مخاطبان خود را بشناسید.

 

ترجیح دادن کیفیت به کمیت در پست

اگر شما جزء افرادی هستید که برای به دست آوردن دل مخاطبانتان هر روز پست می گذارید بهتر است از این کار دست بکشید. تعداد زیاد پست هایتان کمکی به کیفیت پیجتان نمی کند، تنها مخاطبانتان را خسته و کلافه می کند و سبب می شود که تعداد بازدید کننده ها و دنبال فالوورهایتان پایین بیاید.

شما می توانید به جای وقت گذاشتن برای پست های متعدد که جذابیت یا کیفیتی ندارند همواره در حال مطالعه و ایده گرفتن باشید تا بتوانید محتوای خلاقانه و جدیدی را برای مخاطبانتان تولید کنید. این گام یکی از اصلی ترین و مهم ترین نکات افزایش بازدید ویدئو اینستاگرام است که باید همواره در نظر داشته باشید.

 

خرید بازدید ویدئو اینستاگرام

علاوه بر موارد بالا شما می توانید بازدید ویدئو اینستاگرام خود را با خرید ویو و بازدید آن افزایش دهید. مزیت این روش نسبت به مابقی روش ها این است که در مدت زمان کوتاهی بازدید از ویدئو شما بسیار بالا می رود. برای خرید بازدید ویدئو شما می توانید با مراجعه به بخش خدمات اینستاگرام دودوباکس از گزینه سرویس های ارائه شده آن استفاده کنید.

0 0 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا