روش های افزایش فروش تلگرام - دودوباکس

روش های افزایش فروش تلگرام

تلگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی دارای طرفداران زیادی است. افراد بسیاری در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند که برخی از آن ها از این طریق کسب درآمد می کنند. از آن جایی که افراد بسیاری تمایل دارند محصولات یا خدمات خود را از طریق تلگرام به فروش برسانند ما در این مقاله قصد داریم راه های افزایش فروش تلگرام را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید از این طریق کسب درآمد کنید.

 

افزایش فروش تلگرام

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که گوشی هوشمند نداشته باشد و در فضای مجازی فعالیت نکند. شبکه های اجتماعی گوناگون به کمک انسان آمده است تا به راحتی بتواند با دیگر افراد در مناطق جغرافیایی مختلف ارتباط برقرار کند و توانایی های خود را به اشتراک بگذارد. همچنین همراه با شبکه های اجتماعی متنوع، کسب و کارهای کوچک خانگی و برندهای متفاوت به وجود آمده است که همواره در صدد پیشرفت کار و خلاقیت خود هستند.

طبیعتاً تلگرام نیز به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار فضای مناسبی برای بسیاری از کسب و کارها است. اگر شما نیز کسب و کاری راه انداخته اید که دوست دارید مخاطبان زیادی را جذب کنید و محصولات خود را بفروشید در ادامه راه هایی را برای افزایش فروش در تلگرام به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از افراد قدرت تلگرام را دست کم می گیرند و فکر می کنند در مقابل دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام پتانسیل کافی برای رشد یک برند و فروش محصولات را ندارد اما این فکر اساسا اشتباه است. شما با داشتن یک کانال تلگرام، جذب ممبر و تولید محتوای درست می توانید فروش محصولات خود را بیش از پیش افزایش دهید.

 

 

روش های افزایش فروش تلگرام

افزایش فروش در تلگرام - دودوباکس

برای افزایش فروش چندین مرحله و گام را باید در نظر بگیرید که در اینجا آن ها را به شما معرفی می کنیم:

 

گام اول: ساخت کانال تلگرامی

اساسی ترین گام این است که اول یک کانال تلگرامی بسازید. در قسمت نام کانال، نام برند خود را بنویسید. در قسمت توضیحات کانال، شعار و اهداف خود را از تاسیس برندتان بنویسید. دقت داشته باشید که هر چه لحن شما صمیمانه تر و توضیحاتتان مختصر و مفیدتر باشد مخاطب بیشتر در مورد شما کنجکاو  می شود و تمایل پیدا می کند که به کانال شما بپیوندد. (کانال دودوباکس )

همچنین شما برای افزایش فروش، نیاز به ممبر در کانال خود دارید که یکی از سریع ترین راه های این کار خرید ممبر واقعی و فیک است. برای این کار می توانید با مراجعه به بخش خدمات تلگرام دودوباکس از این گزینه به بهترین شکل بهره ببرید.

 

گام دوم: تولید محتوا

اساسی ترین نکته برای افزایش فروش تلگرام تولید محتوا است. از محصولات خود عکس های باکیفیتی بگیرید که از نظر بصری و زیباشناسی جذاب باشند. همچنین می توانید با ساختن ویدئو به آشنایی بهتر مخاطبان با برندتان کمک کنید. در ادامه دو پیشنهاد برای ساختن ویدئو بهتر را ارائه می دهیم:

اول اینکه از بسته بندی محصولاتتان فیلم تهیه کنید. این که چگونه یک یا چند محصول را بسته بندی می کنید برای مخاطبانتان می تواند جذاب باشد.

پیشنهاد دیگر اینکه محصولاتتان را معرفی کنید. از کارایی محصولاتتان، رنگ بندی، ایده ی طراحی، نوع و سایز محصولات و ویژگی هایشان برای مخاطبانتان بگویید. تنها چیزی که باید بدانید این است که هرچه توضیحاتتان را با زبانی صمیمانه و به صورت مختصرتر و مفیدتر بگویید، نه تنها مخاطبانتان خسته نمی شوند بلکه کنجکاو می شوند که آن محصولات را بخرند.

 

علاوه بر این، ما چند استراتژی برای تولید محتوا به شما پیشنهاد می دهیم:

تنها عکس و ویدیوی کالاهایی را منتشر کنید که جدید هستن و آن ها را موجود دارید. اگر کالاهایتان متنوع هستند بهتر است برای آن ها کدی را انتخاب کنید مثلا اگر از یک کالا رنگ های متفاوت و متنوعی دارد می توانید برای رنگ های آن کدهایی را مشخص کنید تا مخاطب به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهد.

هر چند وقت یکبار مسابقه و قرعه کشی برگزار کنید و برای مخاطبانتان هدیه هایی را در نظر بگیرید. این هدیه ها می توانند به صورت تخفیف هایی برای بعضی از کالاهایتان باشد یا می توانید خود محصولاتتان را به آن ها هدیه دهید.

اخبار مربوط به حوزه کاری خود را پوشش دهید. می توانید برندهایی که محصولاتی شبیه شما را می فروشند را معرفی کنید. علاوه بر این، اگر در حوزه کاریتان اخباری پیدا کردید که مطمئن شدید دانستن آن برای مخاطبانتان مفید و جذاب است آن ها را با دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید. این موارد می تواند در افزایش بازدید پست تلگرام و در نتیجه فروش بیشتر به شما کمک کند.

 

گام سوم: لینک شدن با سایر شبکه های اجتماعی

اگر برای برندتان وب سایت یا پیج اینستاگرامی دارید، بهتر است آدرس کانال خود را نیز در آن قید کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای اطلاع از محصولاتتان و سفارش آن ها به کانال تلگرامتان سر بزنند.

مهم ترین نکته ای که برای افزایش فروش تلگرام باید بدانید این است که تنها به یک شبکه اجتماعی تکیه نکنید چون هر کدام از شبکه های اجتماعی محدودیت هایی دارند یا می توانند فیلتر شوند که در این صورت آسیب جدی به کسب و کار شما وارد می کند. بهترین بستر برای فروشگاه شما وب سایت است بنابراین قبل از ساختن یک پیج اینستاگرام و کانال تلگرام وب سایتتان را راه اندازی کنید سپس یک کانال تلگرام بسازید.

0 0 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
2 دیدگاه ها
جدیدترین ها
قدیمترین بیشتری رای
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
عرفان

سلام من ادمین یه گروه توی تلگرام هستم توی فعالیت های اخیر که فقط توسط مدیران و ادمین ها قابل دسترسی هستش سرچ هایی کردم اونا میتونن ببینن من چی سرچ کردم آیا

سعید مقدم

درود؛ خیر.

اسکرول به بالا