انواع ممبر تلگرام - دودوباکس

معرفی انواع ممبر تلگرام

امروزه تلگرام به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ابزار ارتباط و تعامل بین افراد است و هرکدام از انواع ممبر تلگرام می تواند کاربرد خاصی داشته باشد پس شناخت انواع ممبر می تواند به انتخاب درست آن در حوزه فعالیتتان کمک کند. بنابراین به همین منظور ما شما را به خواندن ادامه این متن دعوت می کنیم.

 

 

انواع ممبر تلگرام

همانطور که می دانید ممبرهای تلگرام انواع خاصی دارند که شناخت آن ها به بهبود عملکرد مدیران کانال و گروه  در تلگرام کمک می کند. در ادامه مقاله انواع ممبر تلگرام را معرفی می کنیم:

 

ممبر واقعی تلگرام

یکی از انواع ممبر تلگرام می توان به ممبر واقعی تلگرام اشاره کرد که همان افراد حقیقی هستند که در کانال یا گروه تلگرامی شما فعالیت انجام می دهند، پست های شما را می بینند، آن ها را برای دیگران به اشتراک می گذارند، در فعالیت هایی که از آن ها می خواهید سهیم می شوند و با شما و دیگر اعضا ارتباط برقرار می کنند. ممبرهای واقعی تلگرام به چند دسته تقسیم می شوند.

+ بیشتر بخوانید : معرفی روشهای افزایش ممبر تلگرام

 

ممبر پاپ آپ

ممبرهای پاپ آپ همان افرادی هستند که به صورت اختیاری وارد کانال یا گروه شما می شوند و به فعالیت می پردازند. مزایای استفاده از ممبرهای پاپ آپ این است که می توان:

  • ممبرها کاملا واقعی هستند و به صورت اختیاری می توانند در گروه یا کانال فعالیت کنند.
  • بازدهی و بازدید آن ها بالاست.

بزرگترین عیب ممبرهای اختیاری این است که در صورت خروج آن ها در تعداد ممبرهای کانال یا گروه ریزش ایجاد می شود.

 

ممبرهای اد اجباری یا نوت

ممبرهای نوت یکی از انواع ممبرهای تلگرام هستند که افراد واقعی به صورت اجباری وارد یا عضو کانال و گروه شما می شوند. باید توجه داشته باشید که احتمال ریزش ممبرهای گروه و کانال توسط ممبرهای نوت بسیار بالاتر از بقیه ممبرهاست. این ممبرها به صورت سایلنت به کانال شما اضافه می شوند.

یک نوع از ممبرهای اجباری، ممبرهای اجباری هیدن هستند که در این نوع کاربر پس از عضو شدن در یک کانال یا گروه تلگرام متوجه نمی شود و آن کانال را نخواهد دید مگر در یک لیست دیگر مانند لیست کانال های مورد علاقه یا پین شده.

از مزایای استفاده از ممبرهای اجباری می توان به:

  • از لحاظ اقتصادی وجود آن ها به صرفه است.
  • ممبرها واقعی هستند و می توانند فعال باشند.

 معایب استفاده از ممبرهای اجباری عبارتند از:

  • چون کانال سایلنت است ویو و بازدید پست ها کم می شود.
  • چون به صورت اجباری عضو شدن می توانند به راحتی از کانال یا گروه خارج شوند و تعداد ممبر ها کاهش پیدا می کند.

ولی در مجموع اگر مدیر کانال یا گروه بتواند به طور صحیحی ممبرهای اجباری را در کانال خود جذب کند این نوع ممبرها کمک بسیار زیادی را به او خواهند کرد.

 

ممبرهای پروکسی

اگر شما نیز در کشوری زندگی می کنید که تلگرام در آن ممنوع است یا فیلتر است، یکی از راه های اتصال شما به تلگرام پروکسی است. وقتی از طریق پروکسی به تلگرام متصل می شوید، یکسری از کانال ها به صورت تبلیغاتی برای شما نمایان می شود که افراد می توانند به دلخواه و اختیار خود عضو شوند.

 

ممبر فیک تلگرام

معرفی انواع ممبرهای تلگرامی - دودوباکس

یکی دیگر از انواع ممبرهای تلگرام ، ممبر فیک است. ممبرهای فیک، کاربرانی هستند که به صورت انسانی و مانند کاربرهای واقعی فعالیت نمی کنند. از این کاربران فقط یک آیدی است و نقش سیاه لشگر را در افزایش ممبر و بازدید کانال و گروه تلگرامتان بازی می کنند. ممبرهای فیک بیشتر مناسب کانال هایی ست که از نظر آماری، تعداد کمی ممبر دارند و نیازمند افزایش ممبر و بازدید هستند.

مزایای ممبرهای فیک عبارت اند از:

  • می توانید از عدم ریزش ممبرهای کانال یا گروهتان اطمینان حاصل کنید.
  • با داشتن تعداد ممبرهای بالا می توانید با دیگر کانال ها و گروه ها تبادل کنید.
  • با افزایش ممبرهای تلگرام می توانید اعتبار کانال خود را افزایش دهید.
  • سرعت پیشرفت کانال و گروه افزایش می یابد.
  • اعضا دائمی و همیشگی هستند.

یکی از اساسی ترین و مهم ترین عیب های ممبرهای فیک این است که درصورت دیلیت اکانت شدن ممبرهای فیک ممبرهای کانال یا گروهتان ریزش خواهد داشت. ولی در مجموع این ممبرها می توانند به طور طولانی مدتی مورد استفاده قرار گیرند و بعد از ریزش اولیه تقریبا ثابت می مانند.

 

ممبر های پوش نوتیفیکیشن

این نوع از انواع ممبر های تلگرام ، عنوان و موضوع کانال و گروه شما را می خوانند و سپس با اختیار خود وارد آن می شوند. از مزیت های این نوع ممبر می شود به عدم ریزش آن ها، واقعی بودن آن ها و بازدید بالا اشاره کرد.

 

 

خرید انواع ممبرهای تلگرام

در پایان باید گفت که هر کدام از انواع ممبرهای تلگرام به نوبه خود مدیران امکان می دهد که اهداف مورد نظر خود را در مورد کانال یا گروه خود پیاده سازی کنند. در حال حاضر سایت های زیادی در حال فروش انواع ممبر و ارائه سرویس های خدماتی در این رابطه هستند ولی همه آنها در قیمت و کیفیت ارائه سرویس های خود برابر و خوب نیستند. به همین خاطر در صورتی که مایل هستید خدمات مناسب و ممبرهای بیشتر با قیمت کمتر  بهره ببرید به سایت دودوباکس و قسمت خدمات تلگرام آن مراجعه کنید.

5 2 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا