آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام - دودوباکس

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام در سال 2021

این یک سوال است متداول است که دائما می‌شنویم: ” چگونه می‌توانم در اینستاگرام مرا تایید کنم؟ یا ” چرا من در اینستاگرام تایید نشده ام؟ یا ” چرا اینستاگرام مرا دوست ندارد؟ از کجا این قدر اشتباه کردم؟ ”

سوال دیگری که برخی اوقات می‌شنویم این است: آیا می‌توانید مرا در اینستاگرام تایید کنید و تیک آبی اینستاگرام را فعال کنید؟ و پاسخ نه است، به این معنی است که آن‌ها نرم‌افزار ما را به عنوان یک روش موثر و آسان برای مدیریت حساب‌های خود می‌شناسند. فقط آن‌ها می‌توانند شما را تایید کنند.

قبلا، اینستاگرام تقریبا یک جعبه سیاه از نظر کسی که چک آبی‌رنگ را دریافت کرده بود، بود. برخی از حساب‌های معروف و افراد مشهور آن را گرفتند، اما دیگران این را نمی‌دانستند و هیچ‌کس نمی‌دانست چرا.

خوشبختانه برای همه جا، از ۲۸ آگوست ۲۰۱۸، کاربران می‌توانند مستقیما از اینستاگرام درخواست تایید کنند. ما در حال راه رفتن به سمت شما هستیم که به خاطر آن مدال زیبای آبی فقط چند قدم ساده استفاده کنیم.

 

 

دریافت تیک آبی اینستاگرام

در واقع، درخواست تایید اینستاگرام بسیار ساده است. با این حال، قبل از اینکه دستورالعمل زیر را دنبال کنید، مطمئن شوید که وارد حساب شده‌اید که می‌خواهید آن را تایید کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید نشان Instagram را برای حساب کاربری خود به دست آورید،  مطمئن باشید که به طور تصادفی در حساب شخصی خود نیستید.

 

 

در اینجا نحوه درخواست تایید در اینستاگرام را مطرح کنید:

1- با فشردن شمایل با تصویر پروفایل خود در گوشه سمت راست، به مجموعه تنظیمات اینستاگرام خود بروید.

2- بر روی آیکون منو () در گوشه سمت راست پروفایل خود ضربه بزنید.

3- آیکون تنظیمات () که در پایین – راست صفحه شما ظاهر می‌شود را انتخاب کنید، سپس حساب را از منوی تنظیمات انتخاب کنید.

4- از طریق تنظیمات حساب به پایین بروید تا تایید درخواست را ببینید، سپس به آن ضربه بزنید.

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام - دودوباکس

5- فرمی با نام حساب شما قبل از پر شدن ظاهر خواهد شد. اول، نام کامل خود (برای کسب و کارها، نام کامل هر کسی که اینستاگرام شما را مدیریت می‌کند را اضافه کنید.

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام - دودوباکس

6- سپس، Choose File را انتخاب کنید تا عکسی از ID خود را ضمیمه کنید. برای یک فرد، گواهی‌نامه رانندگی، پاسپورت، یا کارت شناسایی ملی کارساز خواهند بود. برای یک کسب‌وکار، شما می‌توانید از هر سند رسمی کسب‌وکار مانند بایگانی مالیات، ماده قانونی، یا حتی یک قبض برق جدید استفاده کنید.

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام - دودوباکس

7- یا دوربین خود را باز کنید و یک عکس روشن و روشن از ID خود بگیرید یا تصویری از ID خود را از گوشی خود آپلود کنید.

8- در نهایت، به دکمه فرستادن آبی در پایین صفحه کلیک کنید تا درخواست تایید خود را برای اینستاگرام ارسال کنید.

 

حالا چه اتفاقی می افتد؟ آیا تأیید شده ام؟

فقط یک لحظه صبر کنید – در عین حال یک شخصیت معروف در اینستاگرام نیستید. درخواست شما اکنون به moderators مجزای بازرس کل خواهد رسید که حساب شما را بررسی خواهند کرد و تصمیم خواهند گرفت که آیا شما را برای یک نشان اینستاگرام تایید یا نه تایید می‌کنند.

این کار ممکن است چند هفته طول بکشد، پس اگر یک راست به عقب برگردید، نشانه بدی نیست.

هنگامی که مسئولان اینستاگرام تصمیم خود را اتخاذ کردند، شما یک اعلامیه در برنامه خود دریافت خواهید کرد که به شما گفته می‌شود در اینستاگرام تایید نشده یا نه.

هنگامی که مسئولان اینستاگرام تصمیم خود را اتخاذ کردند، شما یک اعلامیه در برنامه خود دریافت خواهید کرد که به شما گفته می‌شود در اینستاگرام تایید نشده یا نه.

اگر درخواست شما رد می‌شود، امید را از دست ندهید! شما می‌توانید درخواست جدید را بعد از ۳۰ روز ارسال کنید.

 

 

نکاتی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام - دودوباکس

 

پس از انتشار این گزینه برای درخواست تایید در ۲۸ آگوست، اینستاگرام در حال حاضر در مورد آنچه که برای رسیدن به یک نشان تایید شده‌است، شفاف‌تر شده‌است. آن‌ها اکنون در ملا عام استانداردها و الزامات خود را برای تایید قرار گرفتن در اینستاگرام در مرکز کمک خود، به طور عمومی بیان می‌کنند.

اگر در این فکر هستید که برای این چک آبی‌رنگ زیبا چه چیزی لازم است، این کاری است که باید انجام دهید:

1- قوانین را دنبال کنید. اگر moderators اینستاگرام این احساس را دارند که شما شرایط استفاده یا دستورالعمل‌های اجتماعی را دنبال نمی‌کنید، می‌توانید شانس خود برای رسیدن به آن را ببوسید.

2- واقعی باش. و ما به معنای واقعی کلمه هستیم. حساب شما باید نماینده یک شخص حقیقی، یک کسب‌وکار ثبت‌شده، و یا یک سازمان مشخص باشد. این بدین معنی است که هیچ صفحه مم اله‌ام بخش یا حساب parody نیز در نظر گرفته نمی‌شود.

3- قابل‌توجه باشید. افراد تصادفی نمی‌توانند فقط با پرسیدن nicely، نشان Instagram را به دست آورند. شما یا برند شما باید در چندین منبع خبری مورد توجه قرار گیرد، به شدت مورد جستجو قرار گیرد، و به خوبی به عموم مردم اطلاع داده شود. بودن در مطالب پرداخت‌شده یا تبلیغاتی به حساب نمی‌آید.

4- تنها تایید درخواست برای یک حساب. با توجه به اینستاگرام، حساب شما باید “وجود منحصر به فرد فرد یا کاری که نماینده آن است” باشد. شما نمی‌توانید چندین حساب تایید شده برای خود و یا برند شما داشته باشید. تنها استثنا برای حساب‌های ویژه زبان (مانند دانمارک در مقابل ایتالیا مک‌دونالد، برای مثال)است.

5- تنظیم نمایه خود را به پایان برسانید. اگر حساب شما یک تصویر زیستی، یک تصویر پروفایل، و حداقل یک پست داشته باشد نمی‌توانید در اینستاگرام تایید شوید لذا اصول بیوگرافی استاندارد اینستاگرام را رعایت کنید.

6- به شبکه‌های اجتماعی دیگر لینک ندهید. اگر مجموعه تنظیمات شما شامل لینک‌هایی است که حساب‌های شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، درخواست شما محکوم به فنا است.

7- دروغ نگو. اگر “اطلاعات غلط یا گمراه‌کننده” را در هنگام درخواست برای تایید ارائه دهید، نشان تایید شده خود را حذف کرده و با تعلیق احتمالی یا حتی یک منع دائمی از اینستاگرام مواجه خواهید شد.

8- عمومی باشید. حساب‌های خصوصی قابل تایید نیستند.

 

 

چرا تایید شدن در اینستاگرام ارزش آن را دارد؟

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام - دودوباکس

برای بسیاری از مردم، گرفتن چک باکس فقط نشان افتخار است. سرد به نظر می‌رسد، نفوذ شما را می‌سازد و باعث می‌شود احساس مهمی بکنید. اما این تنها دلیلی نیستند که درخواست برای تایید اینستاگرام ارزش شما را دارد.

سه فایده اصلی برای تایید شدن در اینستاگرام وجود دارد:

1- شما از copycats و غاصبان جلوگیری می‌کنید: یکی از بهترین چیزها در مورد دریافت نشان تجاری اینستاگرام این است که هر کسی که به دنبال شما یا برند شما باشد فورا متوجه خواهد شد که شما یک فرد واقعی هستید، و مطمئن شوید که هیچ یک از پیروان بالقوه را به حساب کاربری، حساب‌های کاربری یا imitators از دست نمی‌دهید.

2- شما ثابت می‌کنید که ارزش خبری دارید: Instagram ثابت می‌کند این نشان می‌دهد که شما در چندین منبع خبری مستقل ظاهر شده‌اید و اینکه شما یا سازمان تان این قدر قابل‌توجه هستید که افراد می‌خواهند شما را کپی کنند – و همانطور که می‌گویند، تقلید به شکل sincerest از تملق است. در حالی که ممکن است تنها نظر of اینستاگرام باشد، اما این هنوز هم نشان دادن شما و آینده شما را نشان می‌دهد که شما به عنوان یک شخصیت یا برند معروف در نظر گرفته می‌شوند.

3- این برای سئو اینستاگرام بسیار عالی است: اگر می‌خواهید حساب شما در بالای لیست جستجوی اینستاگرام برای عبارات مربوط به نام حساب شما رتبه‌بندی شود، چک کردن چک به معنی برنده شدن خودکار است. حساب تایید شده همیشه در بالای حساب‌های غیر تایید شده برای جستجوی اینستاگرام قرار دارد – بنابراین فقط روی کیک عمل کنید.

 

 

اگر نمی‌توانید در اینستاگرام تایید کنید چه کار باید بکنید!

بسیار خوب، حالا ما نشان می‌دهیم که نشان اینستاگرام چقدر عالی است – اما اگر چندین بار از تایید درخواست کرده‌اید و به هر دلیلی، the اینستاگرام فقط فکر نمی‌کنند که حساب شما یک چک آبی است؟

از یک طرف، شما همیشه می‌توانید صبر کنید تا زمانی که شما / برند شما ارزش خبری داشته باشد و شما شروع به داشتن صفحات بادبزن کنید و حساب کاربری آن را برجسته‌تر کنید. در این حالت، شما همیشه می‌توانید همیشه از اینستاگرام درخواست کنید تا زمانی که حداقل ۳۰ روز از آخرین درخواست تان می‌گذرد، از اینستاگرام درخواست کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که پول پرداخت‌شده و یا پوشش خبری در نظر شما ارزش خبری ندارد.

از طرف دیگر، نکته اصلی تایید اینستاگرام این است که ثابت کنید که حساب شما معتبر است و به پیروان بالقوه می‌گوید که بله، واقعا شما هستید. در این صورت، اقدامات دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید برای اثبات اینکه شما قانونی هستید، انجام دهید.

اول، می‌توانید به حساب اینستاگرام خود در وب سایت شرکت خود و در امضای ایمیل خود لینک دهید. دوم، شما همچنین می‌توانید به پروفایل IG تان از دیگر اکانت های وب سایت‌های ارتباط جمعی مانند Facebook و Twitter متصل شوید. هر دوی این روش‌ها به این معنی هستند که هر دوی این روش‌ها به این معنی هستند که کسی که آن لینک را به پروفایل اینستاگرام شما وصل می‌کند، خواهد فهمید که واقعا شما هستید.

در نهایت، باید حساب خود را با حفظ یک لحن مشابه در نوشتن خود و حفظ زیبایی پست‌های خود در برند حفظ کنید. روش‌های آسان علامت‌گذاری حساب IG شامل شروع تنظیمات جدید مربوط به شما یا محصولات شما و مکرر با استفاده از همان فیلتر در هر پست تصویر باشد.

وقتی با هم ترکیب می‌شوند، تمام این روش‌ها به پیروان بالقوه نشان خواهند داد که حساب شما معتبر است – حتی اگر یک چک آبی فانتزی نداشته باشید.

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا