اصول نوشتن بیوگرافی در اینستاگرام - دودوباکس

اصول نوشتن بیوگرافی اینستاگرام حرفه ای

یکی از مولفه های داشتن یک اکانت حرفه ای و استاندارد برای اینستاگرام، داشتن پروفایل استاندارد اینستاگرامی است. در این مقاله اصول نوشتن بیوگرافی اینستاگرام را به طور مختصر و مفید آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

 

اصول نوشتن بیوگرافی اینستاگرام

بیو اینستاگرام یکی از ابزارهای مناسب جهت معرفی کاربر به دیگر افرادی است که در این شبکه فعالیت می‌کنند. با این حال این ابزار دارای محدودیت‌های است که امکان بهره گیری کامل از این ابزار را محدود کرده است.

به همین خاطر اغلب افراد با این سوالات مواجه هستند که آیا راهکارهایی برای نوشتن بیو بهتر و تاثیرگذارتر وجود دارد؟ اصول نوشتن بیو اینستاگرام کدام هستند؟ چه عواملی بر معرفی بهتر ما در بیوگرافی اینستاگرام موثر است؟ و سوالاتی از این دست که ذهن مخاطبان را درگیر کرده است. به همین خاطر ما به بررسی اصول نوشتن بیو اینستاگرام خواهیم پرداخت تا شما در نهایت بتوانید بیوگرافی عالی و مناسبی را نگارش کنید.

 

 

بیو استاندارد اینستاگرام (Instagram professional biography)

اصول نوشتن بیوگرافی استاندار اینستاگرام - دودوباکس

برای حرفه ای شدن پیج اینستاگرام خود راه های مختلفی وجود دارد برای مثال دریافت تیک آبی یکی از آن هاست اما برای بسیاری امکان پذیر نیست. اما راه های بسیاری وجود دارد که باعث میشود اکانت اینستاگرام شما حرفه ای جلوه کند. یکی از این راه ها نوشتن بیو حرفه ای برای اینستاگرام است.

در اینجا به بعضی از مهم‏ترین اصول نوشتن بیوگرافی اینستاگرام اشاره کرده ‏ایم:

 

نام کاربری مناسب

یکی از مهمترین اصول نوشتن بیو اینستاگرام انتخاب نام کاربری مناسب است. هرچند پیدا کردن آن بعضی مواقع سخت است. چرا که اینستاگرام هر روز بر تعداد مخاطبین آن افزوده می‌شود و داشتن نام کاربری معتبر به طور فزاینده‌‌ای دشوار است.

اما اگر نام شخصی یا شرکت شما در دسترس نباشد (کاربر دیگری آن را دارد)، توصیه می‌شود تا برای نام کاربری خود از نویسه‌های خاص (-_ * +…) استفاده کنید. به عنوان مثال instagram در دسترس نیست، پس ازinstagram_  استفاده کنید. در کل سعی کنید از نامی استفاده کنید که یادگیری آن آسان باشد و در صورت لزوم اعداد یا حروف خاص را شامل نشوید.

 

کلمه کلیدی

کلمه کلیدی لزوماً نباید نام کاربری شما باشد، بلکه شامل کلماتی باید باشد که شما را شناسایی می‌کند یا کاری که انجام می‌دهید را مشخص می‌کند و یا هر موردی دیگر که سبب شناساندن شما می‌شود.

 

از شکلک‌ها در بیو استفاده کنید

استفاده از شکلک‌ها یکی از نکات کلیدی هنگام ایجاد یک بیو خوب است، زیرا با شکل‌های بسیار رنگارنگ توجه کاربر را به خود جلب کرده و معنای بیشتری به آن می‌بخشد.

 

هشتگ‌های مناسب را قرار دهید

در به روزرسانی‌های اخیر، اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا هشتگ و نام کاربری قابل کلیک (Maxuelramirez_) را در بیو خود قرار دهید. اگر می‌خواهید کاربران را از یک حساب به حساب دیگر هدایت کنید هشتگ راهی بسیار مفید است. با این حال، اغلب کمی یرای افراد ناخوشایند است. بنابراین فقط هشتگ‌های اختصاصی یا متناسب با موضوع خود را قرار دهید.

 

موقعیت مشتری‌های محلی را به خود جلب می‌کند

قرار دادن مکان در بیوگرافی خود از اصول نوشتن بیو اینستاگرام است که به عقیده صاحبان کسب و کارها بسیار ضروری می‌باشد، به ویژه هنگامی که برای یک شرکت باشد. به این ترتیب شما بیشتر به مشتریان محلی انگیزه می‌دهید تا به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند.

 

داستان‌های ویژه

از داستان‌ها برای نمایش محصولات یا ویژگی‌های بیشتر خود، به صورت سازمان یافته‌‌ای استفاده کنید. از طریق این داستان‌ها مخاطبان شما می‌توانند بفهمند چه نوع محتوایی را بارگذاری می‌کنید.

 

دعوت به عمل در بیو

مخاطبان خود را به برقراری تماس دعوت کنید. راه‌های مختلفی برای برقراری تماس و دعوت به عمل در اینستاگرام وجود دارد. به ساده‌ترین روش استفاده ار دکمه‌ها و یا لینک‌های وبسایت است.

 

پیوند خوب در بیوگرافی شما

یکی دیگر از اصول نوشتن بیوگرافی اینستاگرام ایجاد پیوند مناسب در بیوگرافی است که می‌تواند دسترسی افراد را از این طریق به کانال تلگرامی، وبسایت یه هر حساب کاربری دیگر در شبکه‌های اجتماعی به فرد می‌دهد. به این ترتیب با ایجاد ارتباط صمیمانه‌تری با کاربران، از حساب خود به سایر شبکه‌های اجتماعی بازدید و مخاطب بیشتری را جذب خواهید کرد، به طوری که آنها حتی اطلاعات بیشتری درباره شما خواهند داشت.

برای مثال، پیج marieforleo یکی از پیج های استانداری است که به اصول بیوگرافی استاندارد توجه کرده است.

0 0 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا