تماس با پشتیبانی اینستاگرام

اگر در مورد اکانت اینستاگرامی خود به مشکلی خورده اید، پیجتان مسدود یا هک شده است یا دچار مشکل دیگری شده اید که کاری از دستتان بر نمی آیذ، باید از راه تماس با پشتیبانی اینستاگرام استفاده و از آن کمک بگیرید.

 

 

ارتباط با اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی بزرگی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال میباشد؛ همین تعداد بالای کاربران باعث اهمیت این سرویس برای افراد و کسب و کارها شده است.

اصولا روش کار با اینستاگرام کار چندان سختی نیست و نیاز به دانش خاصی ندارد، اما گاهی ممکن است مشکلاتی برای شما پیش بیاید که از دست شما خارج است و برایتان مشکل ایجاد کند.

برای مثال اگر پیج شما به هر دلیلی مسدود یا هک شد و یا اینکه راه های ورود به آن را فراموش کرده باشید و نتوانسته باشید که آن را بازیابی کنید؛ در این مواقع پشتیبانی اینستاگرام به کمک شما خواهد آمد.

توجه کنید برای بسیاری از مسائل، شما تنها کافی است سرچی کوتاه در اینتنرنت کنید تا به پاسخ سوال خود برسید و از تماس با ساپورت اینستاگرام فقط برای مواقع خاص استفاده کنید درغیر اینصورت پاسخی دریافت نخواهید کرد.

 

راه های تماس با پشتیبانی اینستاگرام

به طور کل ۴ راه برای تماس با اینستاگرام وجود دارد. تمامی این راه ها را به ترتیب اولیت استفاده برای شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با اینستاگرام تماس حاصل کنید.

 

۱- تماس با پشتیبانی از طریق سایت اینستاگرام (بهترین راه پشتیبانی)

تماس با پشتیبانی اینستاگرام - دودوباکس
نمایی از بخش help اینستاگرام (بخش تماس با پشتیبانی) – دودوباکس

اصلی ترین راه تماس با پشتیبانی اینستاگرام استفاده از وبسایت رسمی و بخش راهنمایی این سایت میباشد.

شما میتوانید با مراجعه به ادرس help.instagram.com مشکل خود را اعلام کنید و منتظر بررسی اینستاگرام باشید. اصولا پاسخ اینستاگرام به صورت ایمیل به دست شما خواهد رسید.

درنظر داشته باشید بهترین راه گزارش مشکل و درخواست پشتیبانی از اینستاگرام همین راه بوده و سایر راه هایی که در ادامه معرفی خواهد شد رسمی نیست و ممکن است پاسخی به همراه نداشته باشد.

 

۲- تماس با پشتیبانی از طریق نرم افزار اینستاگرام

در خود اپلیکیشن اینستاگرام > بخش تنظیمات > راهنمایی  نیز میتوانید مشکل خود را برای اینستاگرام ارسال کنید تا بررسی گردد.

البته مشخص است که اگر دسترسی به اکانت خود ندارید این کار ممکن نیست پس راه اول یا راهایی که در ادامه معرفی شده برای شما مفیدتر خواهد بود.

 

۳- ایمیل به اینستاگرام

راه دیگر دریافت پشتیبانی از اینستاگرام، ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام است. این راه طبق گزارشات اخیر کاربران، ممکن است بدون نتیجه باشد. با این حال امتحان آن خالی از لطف نیست.

ایمیل ساپورت اینستاگرام : support@instagram.com

 

۴- تلفن به اینستاگرام

اینستاگرام یک شماره جهت پشتیبانی نیز دارد اما اصولا این راه بی فایده است؛ با این حال شماره اینستاگرام (650) 543-4800 یا همان [650-543-4800] میباشد.

 

۵- پیام به اینستاگرام در شبکه های اجتماعی

راه اخر برای برقراری تماس (که به هیچ عنوان اصولی نیست) ارسال پیام به اکانت اینستاگرام در صفحات شبکه های اجتماعی آن است.

اینستاگرام در توییتر به آیدی twitter.com/instagram و در فیسبوک با ایدی facebook.com/instagram در دسرس است؛ همچنین در خود اینستاگرام نیز میتوانید به @instagram دایرکت ارسال نمایید.

 


اگر در مورد روشهای ارائه شده سوالی دارید یا راه دیگری برای ارتباط با ساپورت اینستاگرام سراغ دارید، میتوانید از بخش نظرات با ما درمیان بگذارید؛ همچنین اگر سوال دیگری درمورد اینستاگرام دارید از بخش پرسش و پاسخ درباره اینستاگرام میتوانید بپرسید تا پاسخ برای شما ارسال گردد.

پیروز باشید.

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
46 دیدگاه ها
جدیدترین ها
قدیمترین بیشتری رای
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
مهسا

سلام من رمز عبور پیج و کد احراز دوعاملی رو گم کردم چیکار کنم بنظرتون میشه راهنمایی کنین
ممنون

زهرا کبریایی

سلام وقت به خیر ممنون میشم راهنماییم کنید،من یک ساله پیجم و راه انداختم,در ابتدا استوریهام متن بود و پست هام تیزر آهنگ،سه ماهه پستام و پاک کردم و پست اموزشی آشپزی میزارم،ابتدا فالور زیاد میگرفتم ولی الان هفته ای یک نفر،چه کار کنم؟نمیخوام اکانتم و حذف کنم چون فالوورام واقعی ان و دوباره نمیخوام از نو شروع کنم،۱۰۰ تا پست دارم

بهار

سلام آیا وقتی از پیج اینستا خروج حساب زده باشیم اکانت حذف شده؟ و قابل ردیابی نیست؟

مریم

سلام لطفابهم بگید انیستام صفحه ش میاد ولی قطع میشه ورمزجدیدمیخوادمن رمزم فراموش کردم وحتی میزنم فراموش کردم رمزمو هیچ تغییری حاصل نمیشه چیکارکنم حذف کردم ودوباره نصبشم کردم بازدرست نشد

Sam

سلام وقتتون بخیر اینستام رو پاک کردم حالا که میخوام دوباره واردش بشم میزنه رمز دوم احراز هویت و کدهای هشت رقمی که دارم کار نمیکنن برام راهی هست برای ورود به اینستام لطفا راهنمایی بفرمایید🙏🙏

Sofia

ببخشید من رمز اکانتم فراموش کردم و هیچ کدی برام ارسال نمیشه چیکار کنم

Mahrabchenaghchi

سلام من نمیتونم وارد اینستا بشم برام باز میشه ولی هیچ کاری نمیتونم بکنم نه عکسا بالا میاد نه میتونم استوری بذارم نه میتونم فالوکنم هیچ کاری نمیتونم انجام بدم فقط عکس پروفایل بالا میاد

Ftm

سلام من با یه ایمیل سه تا اکانت ساختم و که اکانت اصلیم هم با همون ایمیل و رمز سه تا اکانتم یکسان هس حالا میخوام دوتاشونو پاک کنم ولی یکیش (حساب اصلیم) باقی بمونه آیا اون دو اکانتو حذف کنم این یکم حذف میشه؟ چون خب ایمیل و پسورد یکیه

صالح طاهرمنش

سلام
چرا ذره بین اینستا کارنمیکنه وهیچی توی صفحه نمیاد؟ چطوری مشکلش رارفع کنیم؟

زانا روشنی

سلام من رمز عبور اینستاگرامم رو فراموش کردم و الان می خوام پیجم و انتقال بدم ببخشید

مینا

ببخشید یه شخصی منو بلاک کرده ،الان من اون پیج قبلیم رو دلیت اکانت زدم اما بازم پیج جدید میزنم نمیتونم شخص رو پیدا کنم باید چکار کنم؟
پیج شخص رو با گوشی های بقیه میتونم ببینم یعنی نام کاربریش هم تغیر نکرده.
میشه بگید چه اتفاقی افتاده و باید چکاری انجام بدم؟

پارک سوک هیونگ

سلام.
امروز در اینستاگرامم با مشکلی مواجه شدم. یه دفعه صفحه سفید شد و «پوشش خبری بازخوانی نشد» برام اومد. بعد گفت که به خاطر داشتن فعالیت مشکوکی نمیتونید وارد بشین اگه تا 30 روز این مراحل رو انجام بدین حسابتون دوباره برمیگرده و یه دکمه برای رفتن به مراحل داشت اما هرچی روش میزدم می‌گفت خطا رخ داده.
هزارتا راهکار امتحان کردم اما درست نشد. من تازه پیجمو زدم و کلی براش زحمت کشیدم و هیچ پست یا کامنت با محتوای بدی نزاشتم. لطفا کمکم کنید واقعا نمیدونم چیکار کنم😭😭 همه چیزم اون پیج بود لطفا کمکم کنید درست شه
من واتساپ و تلگرام ندارم اگه میشه از طریق این ایمیل کمکم کنید
خواهش می‌کنم:

maryam

سلام اکانت اینستام فیشینگ شده میگه نیاز ب تایید ایمیل یا شماره همراه داره من ایمیلم پاک شده وخطمم شکسته چیکار کنم؟؟

نسیم

سلام .من یه سری هشتگ فارسی دنبال میکردم الان هر کاری میکنم انفالوشون کنم میزنه غیر ممکنه .اما هشتگ های انگلیسی و راحت آنفالو میکنه اما فارسی هارو نه …چکار باید انجام بدم ؟مچکرم

شیوا

پیج کاریمو نمیتونم جواب نظرات بدم یا توضیح درموردپستم بنویسم تاریخ انقضا گذاشته تموم شده.امابازم نمیزاره چیکارکنم

سروش

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم محدودیت فالو آنفالو چطوریه و پیج کاری با معمولی متفاوته؟

علی مجیدی

سلام من پست میزارم ولی کسی نمیبینه چیکار کنم

محمد

سلام وقت بخیر من یک اکانت دارم که اینستاگرام بسته اش خیلی بهش نیاز دارم میشه کاری کرد ایدیم را و پسوردش را یادمه ولی میزنم بالا نمیاد میشه کاری کرده یعنی بازیابی میشه لطفا

ایران

سلام وقت بخیر پیجم رو دی اکتیو کردم پسوردش رو فراموش کردم و گزینه ارسال به شماره وایمیل رو نمیاره راهی برای بازیابی هست؟

فاطمه

زمانی که در اینستاگرام فیلم ها ی بلند به صورت پست آپلود میشوند بین صدا و تصویر هماهنگی وجود ندارد چگونه میشود این مشکل را بر طرف کرد؟

غزل

سلام. نمیتونم با گوشی وارد حسابم بشم. اما با لپ تاپ میتونم. اینستا گرام پسورد منو قبول نمیکنه. چیکارکنم؟ ۲ بار هم پسورد عوض کردم اما با گوشی بازم میگه پسورد نامعتبر. ولی با لپ تاپ مشکلی نیست.! باید چیکارکنم.؟؟؟؟؟؟؟؟

غزل

ببخشید دیگه لپ تاپ یا کامپیوتر در دسترس ندارم . چرا با گوشی نمیتونم پسورد عوض کنم.؟ روی لینک میزنم همش میره رو صفحه لاگین😶😔

مريم

سلام وقتتون بخير،من حدود ٦ روزه كه نميتونم كسي رو فالو كنم،چكار كنم درست شه؟

عسل

سلام اکانت اینستام خذف شده اما بازم نمیخوامش پشتبانی اینستا میتونه حذفش کنه

اسکرول به بالا