تشخیص فالوور فیک اینستاگرام - دودوباکس

روش تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

اگر میخواهید قصد خرید پیج اینستاگرام یا ارائه تبلیغات دارید، احتمالا برای شما دغدغه شده است که پیج مورد نظرتان چه تعداد فالوور حقیقی و فیک دارد. در این مقاله روش تشخیص فالوور فیک اینستاگرام با چند ترفند ساده را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

داشتن دنبال کننده در اینستاگرام به منزله اعتبار بیشتر کسب و کار پیج و یا صاحب پیج است. بسیاری از افراد برای داشتن فالوور های بیشتر دست به تبلیغ و مسابقه و موارد این‌چنینی می زنند. این کارها به خودی خود مضر نیستند و اعتبار پیج را پایین نمی آورند. بالعکس اگر تبلیغات و مسابقه به طور اصولی و استاندارد و در زمان مناسب انجام شود باعث بالا رفتن اعتبار پیج و مشارکت فالوور ها می شود.

مشکل از جایی شروع می شود که با تبلیغات و مسابقه های نادرست فالوور های فیک و بدون هویت وارد پیج مورد نظر می شوند. این فالوور ها اگر به درستی ارسال نشوند نرخ تعامل و مشارکت پیج را پایین می آورند و باعث می شوند پیج به خوبی دیده نشود. به خاطر ضرر های اعتباری و مالی که فالوور فیک غیر اصولی به صفحه شما می زند ضروری است که بتوانید آن ها را شناسایی و بررسی کنید.

+ مقاله مرتبط : مزایا و معایب ربات اینستاگرام

 

 

فالوور فیک اصولی و غیر اصولی

درباره انواع فالوور فیک باید این نکته را درنظر داشته باشید که به طور کل نوع باکیفیت و بدون کیفیت برای این محصول موجود است.

اگر فالوور فیک باکیفیت خریداری نمایید نهایتا به دلیل ظاهر مناسبی که پیج شما به خودش میگیرد میتوانید برایتان سود داشته باشه و باعث جذب فالوورهای واقعی شود؛ این نکته مخصوصا برای سفارش تبلیغات و دریافت بازدهی خود از آن توصیه میشود.

همچنین تعداد فالوور فیک موردنظر برای خرید و نحوه ارسال آن نیز مهم است زیرا اگر فالوور غیراصولی به پیچ ارسال شود ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

 

 

روش تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

تشخیص فالوور فیک اینستاگرام - دودوباکس

حال که درباره انواع فالوور اطلاعاتی کسب کردید، ممکن است بخواهید فالوورهای فیک بی کیفیت خود را شناسایی کنید. فالور های فیک چندین نشانه واضح دارند که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم :

 

داشتن ID و اسم های نامتوازن و عجیب و غریب

بطور معمول صفحه هایی که اسم نامتعارف و عجیب و غریب دارند فیک می باشند. دلیل این امر این است که هویت فرد در پیج‌ فیک پنهان است و برای جلوگیری از شناخته شدن توسط دیگر کاربران اینستاگرام برای صفحه خود اسم های نامتعارف  انتخاب می کنند. دلیل دیگر این امر این می باشد که اسامی. توسط کامپیوتر و به صورت رندوم انتخاب می شود.

 

عدم وجود تصویر پروفایل و یا بی ربط بودن آن به صفحه

بیشتر صفحه های فیک عکس پروفایل ندارند و یا از عکس های نامربوطی‌ مانند عکس های افراد سلبریتی و یا حیوانات استفاده می کنند.

 

تعداد فالوور صفحه

بعضی از صفحات فیک چندین هزار فالور دارند.  هیچ دلیلی برای وجود چندین هزار فالور در پیجی که نام و نشان کاملی را دارا نیست وجود ندارد. این پیج ها توانایی جذب حجم بالای فالوور را ندارند و قطعا فیک می باشند.

 

عدم داشتن پست و یا وجود پست های بی معنی

صفحات فیک  پست و استوری ندارند. بعضی از  پیج های فیک ممکن است استوری و پست داشته باشند اما عمدتا بی معنی هستند و توسط ربات گذاشته می شوند.

 

کامنت های تکراری و نامربوط

پیج های فیک کامنت های تکراری  و بعضا بی معنی می گذارند. اگر از یک پیج، چندین کامنت با مضامین شبیه به هم و تکراری دیده اید به واقعی بودن آن شک کنید.

 

تعداد کم لایک و ویو علی رغم داشتن تعداد زیادی فالوور

اگر در پیج مورد نظر عکس و فیلم وجود دارد به تعداد لایک ها و کامنت های آن توجه کنید. این گونه پیج ها لایک و ویو بسیار کمی نسبت به حجم فالور خود دارند و یک عدد منطقی ندارند.

 

سایت تشخیص فالوور فیک آنلاین

شما با استفاده از سرویس influencermarketinghub میتوانید ایدی پیج مدنظر را وارد کنید تا این سایت به طور تغریبی میزان فالوور فیک پیج را بر اساس تعامل آن بسنجد.

البته ممکن است برای برخی پیج ها اید درصد اشتباه باشد زیرا میزان تعامل در موضوعات مختلف با دیگری متفاوت خواهد بود.

 

 

شناسایی فالوور فیک : سخن پایانی

شناختن پیج های فیک کار سختی نیست چرا که بیشتر این پیج ها توسط ربات ها و به صورت رندوم ساخته می شوند و تفاوت زیادی با پیج های واقعی دارند. اگر قصد تبلیغ دادن به صفحات دیگر دارید حتما فالوور های آن را بررسی کنید تا وقت و هزینه خود را هدر ندهید و نتیجه خوبی بگیرید.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که بسیاری از پیج ها (شاید بتوان گفت بیش از 90 درصد) اقدام به خرید فالوور فیک میکنند و سلبریتی ها و اینفلوئنسرها نیز متمایز از دیگران نیستند.

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا