تشویق کاربر به مشاهده ویدئو یوتیوب تا آخر - دودوباکس

4 نکته برای اینکه بینندگان ویدیو یوتیوب شما را تا انتها تماشا کنند

زمان تماشای ویدیوی شما معیار مهمی است تا بدانید بینندگان شما چقدر ویدیو را دوست دارند. خوب است بدانید که آیا بینندگان شما فیلم های شما را دوباره می بینند یا زود رها می شوند یا همان صحنه ها را تکرار می کنند. اگر بینندگان شما در حال تماشای دوباره هستند ، پس شما واضح است که فیلمبرداری فیلم خود را به خوبی انجام داده اید.

با این حال ، اگر بینندگان شما زودتر از بین می روند ، باید روی ویدیوی خود کار کنید. گاهی اوقات ، اگر تبلیغات یا پیام مهمی را در انتهای ویدیو قرار دهید ، بنابراین می خواهید بیننده آن را تا انتها تماشا کند تا بتوانید از مزایای ساخت ویدیوی خود بهره مند شوید.

 

 

تشویق کاربر به مشاهده ویدئو یوتیوب تا آخر

برای اینکه بدانید بینندگان شما تا آخر تماشا می کنند یا نه ، می توانید گزارش حفظ مخاطب خود را در داشبورد تجزیه و تحلیل یوتیوب بررسی کنید. نمودار به شما امکان می دهد رفتار بینندگان خود را بشناسید و همچنین می توانید نمره حفظ مخاطب را در داشبورد بررسی کنید. هرچه امتیاز بالاتر باشد ، ماندگاری بهتر است. نمره 100٪ به این معنی است که بینندگان شما ویدیوی کامل را مشاهده می کنند.

چند اقدام وجود دارد که قبل ، حین وبعد از ایجاد یک ویدیوی یوتیوب انجام شود تا بینندگان شما تا اخر تماشا کنند.در این جا چهار نکته مهم برای یادآوری وجود دارد:

 

روی طول فیلم خود تمرکز کنید

آیا طول ویدیوی یوتیوب شما در حد ایده آل است ؟ فکر می کنید اگر ویدیوی شما کمی کوتاهتر باشد کاربران شما می توانستند تا آخر این کار را تماشا کنند؟طبق گزارش هاب اسپات حداکثر جذابیت در یوتیوب برای ویدیوهایی با طول 2 دقیقه است.به طور پسش فرض یوتیوب به شما اجازه می دهد ویدیویی با مدت زمان 15 دقیقه بارگذاری کنید.حساب های تایید شده ی یوتیوب می توانند ویدیوهای طولانی تری بارگذاری کنند.

با وجود آمار و اعداد ، مهم است که به یاد داشته باشید که محتوای شما طول فیلم را تعیین می کند. اگر چیز قابل توجهی برای ارائه دارید که می تواند تا 20 دقیقه طول بکشد ، ادامه دهید و یک فیلم 20 دقیقه ای بسازید. یا اگر می خواهید کاری را انجام دهید که در عرض یک دقیقه انجام شود ، فقط یک فیلم یک دقیقه ای تهیه کنید. اولویت این است که ویدیو را بی مورد کشیده نکنید تا کاربران دور شوند.

طول ویدئو شما باید همان چیزی باشد که برای برقراری ارتباط با پیام خود در حالی که مخاطبان خود را محکم نگه دارید ، باید باشد.

 

عنوان ، تصویر کوچک و فراداده خود را دوباره بررسی کنید

شما برای ساخت یک ویدیو انرژی زیادی صرف می کنید ، اما در بعضی مواقع ، هنگام افزودن عنوان و تصویر کوچک به ویدیوی خود ، می توانید کمی گم شوید. اگر ویدیوی شما با آنچه عنوان شما متفاوت است متفاوت باشد ، می توانید تعداد زیادی از کاربران را بلافاصله رها کنید. عنوان و تصویر کوچک شما باید متناسب با محتوای ویدیوی شما باشد.

متا داده های شما نیز همین است. فراداده شما تصمیم می گیرد که ویدئوی شما در پیشنهادها و نتایج جستجو کجا نشان داده شود. فراداده نادرست به این معنی است که ویدیوی شما به مخاطب اشتباه نشان داده می شود و از این رو بسیاری تا پایان فیلم شما را تماشا نمی کنند.

مطمئن شوید عنوان ، توضیحات ، تصویر بند انگشتی و فراداده شما با محتوای ویدئوی شما سازگار باشد.

 

با هدف معرفی کنید

در ابتدا به آنها بگویید که چرا باید تا پایان آن را تماشا کنند. برخی از ایده ها در مورد نحوه معرفی با یک هدف:

-اگر ویدیوی شما در یک موضوع آموزنده است ، می توانید در ابتدا “فهرست مطالب” اضافه کنید تا بینندگان شما دلیل باقی ماندن تا پایان را داشته باشند

-شما می توانید “هدف نهایی” خود را معرفی کنید و به آنها بگویید که اگر این ویدیو را تا پایان تماشا کنند چه چیزی یاد می گیرند

-نتایج نهایی را در ابتدا به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، طرح نهایی یا دستاورد نهایی یا محصول نهایی. با این کار بینندگان اختصاصی شما به صفحه متصل می شوند تا بتوانند موفقیت شما را تکرار کنند

 

آنها را غافلگیر کنید

آیا نقطه خاصی وجود دارد که بینندگان شما در آن رها شوند؟ شاید ببینید که تعداد زیادی از بینندگان بعد از 40 ثانیه خارج می شوند. اگر چنین شرایطی وجود دارد ، لازم است قبل از آن بازه زمانی که معمولاً بینندگان از بین می روند ، در ویدیوی خود تجدید نظر کرده و چند بیت هیجان انگیز اضافه کنید. برخی ایده ها؟

برای شکستن یکنواختی و جلب مجدد توجه کاربر ، چند انیمیشن ، موسیقی یا شوخی جالب اضافه کنید

-بررسی کنید آیا خیلی زود در ویدیو آنچه را که آنها می خواهند می دهید؟ آنها دیگر تمایلی به ادامه تماشا ندارند

-نظرسنجی ایجاد کنید یا سوالاتی بپرسید تا بینندگان شما بتوانند با شما هم نظر شوند و از ویدیو لذت ببرند.

 

 

حرف آخر

در ادامه ی ایجاد بهترین ویدیوهای یوتیوب فیلم های با عملکرد بالا را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه چیزی به نفع شماست. هرچه بیشتر آمار ویدئو خود را تجزیه و تحلیل کنید ، می توانید میزان جذابیت و ماندگاری ویدیوی خود را بهبود ببخشید. سعی کنید فیلم های خود را سرگرم کننده ، کوتاه ، جالب و معنی دار داشته باشید تا حداکثر تأثیر را ایجاد کنید

0 0 آراء
رتبه بندی مقاله
سابسکرایب
اطلاع از
guest
مثال : dodobox.ir@gmail.com
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
اسکرول به بالا